Get Me Started.

Sitter och slönöter på svenska glosor och vårt 15-minuters tal jag ska hålla med min
Robert-partner imorgon. Alla läxor, prov och inlämningar kom samtidigt till slutet av den här veckan och hela nästa vecka. Som vanligt finns roligare saker som lockar. Har gått och blivit beroende av lyssna på ljudbok som jag nu har väldigt svårt att slita mig ifrån. Kerstin var också betydligt mer lockande så har inte blivit mycket seriöst plugg idag. Kom i alla fall så långt att jag la upp biologi böckerna på bordet men mer blev inte gjort. Så återigen en helg med plugg att se fram emot. Fast just det, det kommer ju en massa härliga tjejer hem till staden också.
Som om jag hade glömt det? Öhöö, sicken blåsning.



Kommentarer
Fiffi

Honey I'm Hooome!

2009-09-25 @ 16:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0