After The Thunder.

Har ju bara varit en sån där dag där allt klaffar! Underbart. Började med tidig skola och första MVG-resultatet. Japp, biologiprovet satt som en smäck alltså, äntligen, Lennart nu har jag dig i en liten påse. Slutade sen vid tio och när jag kom hem fann jag att kärleken låg kvar i sängen, myys. Sen bakade vi kladdkakemuffins och vid ett var jag tillbaka i skolan och fick tillbaka ytterligare ett bra resultat, denna gång i engelska. Under eftermiddagen hann jag skriva klart svenskatalet och fick även massa gjort i övriga svenska och engelska uppgifter. Klockren kvällsmat också i form av couscous, kycklingklubbor och majs! Nu idol och sen avslutas dagen som den nästan började. Kärlek förstås





Kommentarer
matilda

Låter ju riktigt härligt det där :D

2009-09-21 @ 12:59:37
URL: http://matildautanh.blogg.se/
hänna

fy fan så gutt magnum, ge lennart va han tål nu..med klubbor ! ;D

2009-09-23 @ 19:32:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0