Bad Obsession.

Huh. Skrev nationellt prov i engelska B idag. Vi får väl se hur det gick. Fick också reda på vårt ordprov vi hade i tisdags som jag inte pluggat på ett dyft. Fick G. Ska gå till henne imon och höra om jag fortfarande har chans på MVG, vilket jag är tveksam till. Om jag inte kan få MVG tänker jag hoppa av den kursen eftersom jag redan har ett VG från gymnasiet. Imon har vi uppsats i svenska B, också nationellt prov. Där ska jag fasen sätta ett MVG för det har hon lovat att vi ska klirra. 

Har för första gången vart ensam hemma en kväll ikväll efter att Pappa dog. Huh på det med. Ska erkänna att jag hört en massa ljud, sett grejer utanför fönstren och haft hög musik på för att bryta tystnaden. Saknar tryggheten att veta att Pappa finns i huset och ljudet av hans tv. Men snart kommer min riddare på hans vita häst, eller i sin silvriga ruckelvolvo, vi får väl se. Mums.



Kommentarer
Anonym

är ni förlovade? killen ser ut att ha en ring..

2009-12-03 @ 14:05:18
M

Nepp.

2009-12-03 @ 19:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0