I Died By You.

Popcircus och speciellt Håkan Hellström avnjuts denna afton. Ingen dålig avslutning på dagen inte.

Fick köra lite svarta pärla förrut. Inte för att den är särkskilt svart för tillfället men lika gutt för det var det allt. När klimatet blir lite varmare ska jag börja putsa på den igen. Är lite för lite körning nu för tiden, får ta och ändra på det.

Det höll på att gå illa med de där höga förväntningarna inför helgen. Lite rädsla hann krypa sig inpå mig men som tur var löste det sig med Fiffis biljett-kostnads-problem. Så på fredag sätter vi oss på var sin buss i var sin stad för att tillsammans möta upp Emmy i Växjö. Och för en gångs skull är jag ute i god tid med packandet. Har idag lyckats lägga fram nästan allt jag ska ha med mig. Så imon blir det iläggning i väska, besök på systemet, bränna ny skiva och så hörde jag något om ett nytt One Tree Hill-avsnitt!




Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig

Vad jag bryr mig om är att du kommer nära mig

Vad jag bryr mig om är att höra dig andas.


Vad jag bryr mig om är sanningen.

Oavsett vad det gäller.

Det var det där med att kunna lita på dig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0