Circus.

Det här kallar jag vår.

Lördagen kallade jag vår. Nu är det tråkväder igen. Förhoppningsvis ändras det snarast.

Det här kallar jag lyxsöndags-morgon. En massa mys med dom två favoriterna.




På tal om två andra favoriter så kommer det bli en kalashelg! Svårt att motstå frestelsen att ha höga förväntningar. Men vad gör det när dom kommer slå in utan tvekan. Snus, Flin och Slem liksom. Hur kan det gå annat än kalas?

Sitter nu i Rödsle och väntar på att Ballar av stål ska börja. Och eftersom jag fick en så grov och ledsam diss när jag kom hit för snart två timmar sen är det ju tur att han har desto trevligare familjemedlemmer i form av Jacob och mamma D som det blev lite Rock Band med förrut. Det, i sin tur, räddade min kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0