Sweet Like Sugar.

Nu kan jag plinta ner lite, lite snabbt, för nu har det ju faktiskt hänt en del.
I tisdags blev jag tjugo. Kunde inte blivit firat bättre. Började med att Fiffi kom med tårta och en kalaspresent på morgonen! Annars bestod dagen av lunch med mormor och farmor och sen på kvällen Asian House med Mathias. I tordags blev det Jossan och gud vad bra det var. Sedan midsommar som blev bättre än förväntat. Lite folk funkar alldeles utmärkt. I fredags kom även syster hem, så helgen har varit mycket med henne. Och igår blev det ytterligare firande av mig då vi hade kalas. Fick massa fint, till största delen smycken, perfekt med andra ord! Nu blir det stan med mor för att handla fina grejer till min brorsdotter som föddes igår kväll! Är med andra ord numera faster. Fint.


    
Fiffis tårta                     Mot Asian House


Kommentarer
Emmy

Grattis faster ;)

2009-06-22 @ 16:50:39
Matilda

Så hon kom till slut :P Grattis :)

2009-06-23 @ 11:16:46
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0