Party Like A Rockstar.

Hemma efter en kväll bättre än väntat. Eller egentligen vet jag inte vad jag väntade mig. Kanske inte var bättre än väntat för såg fram emot en kalaskväll och det blev det, på alla sätt. Folk, dricka, spel, Ankaret, La Scala. Hallelujah! Har nu hunnit plocka bort det mesta som lämnades kvar, för fy fan så det såg ut. Nästan bara golvet kvar att torka och förhoppningsvis hinner jag upp och göra det imon innan mamma kliver innanför dörren någon gång vid lunch. Nu ner i källaren och hänga upp den vita duken som det blev ta bort och tvättmaskin för, sedan sömn! 
Och i morgon låter en saknad Mathias, som varit i Linköping sedan i fredags, och mys helt perfekt i mina öron. PUSS



Kommentarer
Andy

Fast Kalmar låter ju också rätt perfekt ;)

2009-06-07 @ 03:56:58
URL: http://matildautanh.blogg.se/
Anonym

förlåt mig om jag är kär och vill spendera mycket tid med honom, det är väl bara bra att man är det så länge man inte glömmer bort allt annat.

2009-06-10 @ 15:05:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0