Life Is A Highway.

Har haft, som dom flesta andra också verkar haft, en så jädra bra helg. Inte ens det trista vädret kunde stoppa oss från två toppendagar nere i hamnen på Latitud. Fredagen började jag och Mathias kvällen på Aidis uteservering tillsammans med Fake på scenen. Ribban sattes därmed ganska högt och sen blev det bara bättre. Träffade Emmy och Alex, begav oss till öltältet dit Jossan, Mattias,  Andy, Sofia, Linnea och andra kända och okända människor även kom. Jossan ja, äntligen säger jag bara. Framåt natten kom även dansen och jag hade roligare än jag haft på länge.

Lördagen blev ju om möjligt ännu bättre. Började med grill, bra människor och alkohol för att sedan bege oss till Marty som hade fixat party för bröderna. Trots en lägre medelålder än vanligt var det några kanontimmar i Orrängen innan det blev Latitud igen. Fler människor, fyllda mödrar, musik, röj, dans gjorde att kvällen avslutades på topp. Kalas helt enkelt.





Kommentarer
Sofia

Tack för i helgen malin! :)

2009-07-07 @ 18:10:46
Fiffi the dog!!

JA thanks!

2009-07-09 @ 12:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0