Marchin On.

Tidigare ikväll var det fina tjejer här hemma hos mig.
Nadja, Ida, Hanna och Jossan!
Dom fick lussekatter och äppelpaj och dom hade med sig en fin blomma. Ni är guld, tack för er.

Imorgon smälls det första julbordet för i år ner i magen. På Hotell Post med Mathias familj, mums. Innan dess är det skola och Malin och Kerstin som gäller. Ska försöka hitta lite motivation till en stund pluggandes också.

Mamma är på symöte så hade tänkt ta med mig katten som sällskap ner, sätta fötterna i ett skönt fotbad och titta på Glee. Dock kom Mathias nu som slutade jobbet tidigare än väntat så lägger mig nog i hans knä istället.


 


Kommentarer
fiffo

Jag vill me =( saknar er.

2009-12-03 @ 22:37:45
Nadja

Tjejer!! Ni är familjen som man själv väljer och jag älskar er!!

2009-12-04 @ 23:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0