Catch Me While I'm Sleeping.

Nu sitter jag här och myser igen, alldeles allena. Det är riktigt fint ibland. Skulle pluggat men har inte blivit någonting med det. Mamma och jag flängde lite på stan under förmiddagen. Fixade dom sista julklapparna hoppas jag, mammas inköp alltså, eftersom jag varit klar sedan första advent. Vi var också hos hemtjänsten och sjuksköterskorna och lämnade lite tackgåvor och hämtade tillbaka våra nycklar, så nu är det kapitlet avslutat.

Har slagit in alla julklappar nu under eftermiddagen. Blir nog bra alltihop. Blev mest nöjd över den ena av Mathias julklappar. Den är billigast av allihop men priset spelar ju kvitta.

Vi startar julafton redan i morgon. Fredde, Malin och Kerstin åker till Göteborg på julaftons morgon, därav tjuvstarten. Kommer bli så mysigt att ha dom här nästan hela dagen. Kommer kännas desto konstigare på julafton med varken pappa eller bror närvarande. I morgon kommer också syster hem. Julafton blir det ett åkande mellan mina två familjer. Fast mest tid kommer förstås spenderas i Kberg. På juldagen kommer som vanligt farmor och farbror med familj på mat och sedan alla mina saknade på kvällen. Annandagen spenderas som traditionen säger hos Mathias mormor och morfar.  

snyggt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0