When Love Takes Over.

Sedan sist har det hunnits med en klockren kräftskiva med tjejerna. Kräftor, massa gratis öl och snaps gör susen. Sjukt kul kväll. Vaknade på söndagen bakfull och mådde kasst, vilket jag brukar slippa. Men fasen så roligt jag hade!

  

Sedan blev det en grymt varm, klibbig, svettig och alldeles underbar vecka på cypern. Sol, bad, slapp, mat, mys, cider och barer. Förutom massa blåsor både i och på munnen klarade vi oss från sjukdomar. Kunde inte blivit bättre.




Har också kommit tillbaka till skolbänken, komvux, där jag hunnit med en halv vecka efter hemkomsten. Är redan uppfylld med massa läxor i diverse ämnen. Känns konstigt att vara utan kompisar i skolan men är kanske lika bra det, så man kan koncentrera sig på vad som sägs på lektionerna och förhoppningsvis skrapa ihop betyen jag är ute efter.

Nu blir det plugg ute i solen och ikväll hjälpa till på Forum, vilket väl är lika bra när alla vänner som vill umgås har flyttat från stan!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0