Rock The Fool.

Hade vi glömt bort kvällen sa vi? Nae, tänkte väl det. Kräftskiva! Oh, yes, indeed. Sista utekvällen innan alla flyttar. Mindre lyckat. Sen har jag typ... ingen. Bajs.
Målat naglarna nu, check.
Drickan ligger på kylning, check.
Kläder valda, check.
Har ju heller inte glömt bort morgondagen, då vi drar oss ner mot Malmö för att sedan flyga oss till Cypern på måndag morgon. Solsemester med min kära man sitter ju mer än fint nu! Iofs har vi hela hans familj i släptåg också. Men hans pappa fyller 50 så det går väl an! Egen lägenhet osv. Bra bra. Därför ska jag testa att köra nästan varannan vatten ikväll. Har inte tid att vara död imon. Ska befinna mig hos Fiffi, the great one, klockan tre så nu är det väl dags att packa ner alla Cypern grejer som ligger på sängen. Först ett snabbt ärende, måste ju ställa upp för dom minderåriga.



Kommentarer
Andy

Du är då för snäll du malin! Ha det nu kalasbra på cypern ;D

2009-08-15 @ 21:07:50
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0