Out Of Breath.

Helgen blev, precis som väntat, för jävla bra! Lördagskvällen var klockren rakt igenom. Ribban sattes väl någon gång mellan förpeppet hos Fiffi och vägen till lokalen då hinderhoppning över stängsel hörde till det normala. Senare på kvällen gick mobilen varm under 50 minuter när den hoppade bland i alla fall tio olika pers som alla fick sig ett snack med Andy på andra sidan linjen. Halva söndagen spenderades med nål och pinsett i ett uppoffrande försök att få ut alla stickor i händerna jag lyckats samla på mig i stupet utanför Kioskaroskar på väg in till stan.




Under gårdagen blev det Lisa och jösses vad jag hade saknat den flickan. I hennes sällskap har man då aldrig tråkigt. Massa prat hade vi att ta igen och det gjordes det också minsann!
Idag trodde jag det skulle vara Mathias men ja... här sitter jag nu!
Morgondagen blir Andy och torsdag blir det pack och fix inför helgen. Najs.

Malin


Kommentarer
Andy

Och nu sitter jag här och väntar på att du ska komma och när jag tittar på klockan så inser jag att du inte slutar förens om en halvtimme :'(

2009-04-22 @ 15:26:59
URL: http://matildautanh.blogg.se/
Andy

Mina klädproblem är inget att skratta åt, det är allvarliga saker..( om du känner att du har lust och så så får du ju gärna köpa halva stockholm åt mig i helgen så kanske mina problem minskar ett snäpp) ;D

2009-04-22 @ 23:24:28
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0