Drive Dead Slow.

Ännu en helg, som dessutom varit längre än vanligt, är över. Men fyra dagar ska nog gå ganska snabbt och sen så är det helg igen. Och helgen som kommer blir det ett megafirande av två 20-åringar. Helgen som varit har varit mer än okej. Vädret går inte att vara missnöjd över i varje fall. annars så har det varit fredagsmiddag med trevligt folk, sol, påskmiddag i Rödsle, festbesök och påskmiddag i Kristineberg.

Medans jag har tillbringat dagen med en Maxi-galen Jossan har min kära kamera varit på Jönköpingäventyr. Och jag blev så lycklig när jag fick återse honom i ursprungligt skick.

För övrigt har vi bestämt att här snart kommer ske lite gästbloggning då och då. Får se hur länge det håller i sig innan han tröttnar eller jag ångrar mig! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0