Unusual You.

Tisdag över och onsdag på väg. Tre dagar till helg och ser ut som att grabbarna ska med på lördag i alla fall. Nice! Fast klarar mig ju givetvis utan dom också. Har alla tjejer och mina andra grabbar är det heller inge fel på.

Premiärblogg tidigare idag för Mathias. Äntligen får man läsa lite om vad som rör sig i det huvudet. Fast vet väl förhoppningsvis det mesta innan det sätts på prent! ;)

Fick igår sms av Andy från Egypten. Lite besvikelse över att hon då ännu inte dansat den högklassiga hotelldansen. It's a sunny holiday! Skärpning på det. Och litar på en utförlig återberättelse efter hemkomsten och massvis av kort!

Jag som trodde och hoppades på en riktig myskväll på tu man hand ikväll kunde ju inte haft mer fel. Så sitter här nu, utan förvarning, med tre människor vid min sida. Lite bittert vill jag lova.

Malin


Kommentarer
Andy

det blev ingen dans för min del ska du veta, typ en tant som dansade bara, så kände inte riktigt att jag ville delta. men volleyboll sista dagen, råkade dock slå bollen över en mur så att den hamnade i bollen, bingo :P

2009-04-17 @ 23:41:40
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0