Strip My Mind.

Efter att ha...
vaknat ensam i Rödslehuset och trots det ändå tassat runt smygande. 
tagit mig därifrån på inlines till Maxi efter en rejäl omväg.
tack vare min knappast hjärnfriska mor gått runt på Maxi i strumpor.
fått det dystra beskedet att vi blir tvungna att köra världens fulaste bil även över helgen.
blivit ännu mer medveten om att jag har Sveriges minst hjälpsammaste bror.
varvat med tidningsläsande dammat och damsugat hela undervåningen
ska jag nu sätta mig och kolla på What Happens In Vegas.



Kommentarer
Matilda

Det var väl inget fel på den bilen heller,synd att man inte fick sig ett provåk så att jag vet om jag ska investera i en sån framöver ;D

2008-09-09 @ 09:34:05
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0