Points Of Authority.

Everything I wanted to be
Every time I walked away
Everytime you told me to leave
I just wanted to stay

Every time you looked at me and
Everytime you smiled
I felt so vacant you treat me like a child
I loved the way we used to laugh
I loved the way we used to smile

Often I sit down and think of you for a while
Then it passes by me and I think of someone else instead
I guess the love we once had is officially
Dead



Det här med att vara ledig.
Känner att det redan har blivit en slags rutinkänsla. Kanske inte allt för bra. Men får iaf mycket gjort hemma som borde ha gjorts för väldigt länge sen. Till exempel har jag bara en till klädgarderob att rensa. Och att mamma har så dåligt tålamod att hon går och klipper gräset själv, det är ju inte mitt fel. 
Jag har dessutom kommit tillbaka till ett normalt tänkande efter en stark kortslutning efter studenten, och det är ju positivt! En fortsättning på det kommer vara givet. Däremot har det uppstått ett oerhört megasug efter fotboll som jag inte känt på flera år. Så med fortsatt tjat från Morgan under barnträningarna så är det kanske inte omöjligt. 


3 september
DHX383
Puss


Kommentarer
Sofia

ja fotboll, det är nåt att satsa på :)

2008-09-04 @ 11:17:22
URL: http://sofiia90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0