One Foot Wrong.

Känns mest som att jag sprungit runt idag utan att gjort nånting. Fast det är ju det. Har inte gjort ingenting på hela dagen.
Fick en otrolig myskänsla när jag var inne på Freddes och Malins sida och ett ännu större sug efter 14 februari som inte ska bli annat än helt perfekt. Med roligt och trevligt folk blir det svårt att misslyckas med det. Ska också göra mitt bästa för att fixa nåt bildgrejs men det är inte direkt min starka sida så får väl se hur det går. Men vore ju mer än bra för det skulle innebära mindre prat från vår sida vilket bara kan vara positivt.
 
Trevligaste telefonsamtalet på länge har jag också varit med om idag där det berättades att syster kommer hem på fredag så då var även den dagen räddad. 
Och imon blir det Jossan och överlämning av en lite sen predusent och ett rejält snack om nutidens största funderare. Kan ju vara något att fundera riktigt på iaf. Vore faktiskt lite gutt kanske. 

Har också beställt första julklappen idag. Eller en och en halv, men behöver lite mer material till den andra så det ska fixas snarast. Ska inte vara sen i år.   

Nu blir det dusch och förflyttning genom staden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0