Born To Run.

Ännu än gång har jag lyckats lyssna på farmors predikor över alla fel som världen består av. 
Tur att mormor är så pass döv att hon inte hör så det smittar av sig och att hon är så söt så man har nått att le åt.
Dock lite illa att Malin tyckte min osmarthet över att jag endå gjorde det var jättestor. Och högst förvånande att syster tyckte den var häftig och fin. Gjorde mig glad. Men struntar fullkomligt i vad resten tycker.

Fredagen var på alla sätt klockren.
Kalmar och all dess innebörd var inget annat än bäst. Blev otroligt nöjd, är ännu nöjdare idag och kommer bli nöjdare ju längre tiden går.
Kvällen spenderades med Mo och vi lyckas för det mesta. Fredagar är lite av vår grej. Och få igång röjet i form av applåder är ännu mer vår grej. När det däremot gäller Malinor och vår planering av Linköping var vi lite för peppa och blev lite för fulla för att komma ihåg det.

Och glömde faktiskt på riktigt bort att jag kanske skulle åka och kolla på träning idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0