The Right Life.

Skulle ljuga om jag sa att jag inte trivdes med läget just nu.
Tanken på att the hard work sätter igång nästa vecka är inte alltför trevlig. Det är ju tyvärr inte så värst mycket pengaklirr heller. Kan väl säga att strejkarna är mer än förståeliga. För att psyket ska klara av resten av veckorna med massa helgjobb satsar vi på en rejäl urladdning den kommande helgen. 

Hey duuude.  

Sista halvan av gårdagskvällen spenderades tillsammans med Lisa. En saknad Lisa. Blev väldigt mycket prat. Både nutidsgrejer och historik. Var helt perfekt att bara springa tvärs över gatan alla de gånger vi kände att vi ville eller behövde. Började fundera på varför vi slutade med det. Vi pratar och tjafsar fortfarande som om hon vore min lillasyster.

Moosing, min koosing.     
Puss.


Kommentarer
Matilda

Hörrödu,det där med ölen låter mer än perfekt! Suveränt :) Laddat!

2008-06-26 @ 21:30:08
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0