Hot Stuff.

Rätta mig om jag har fel när jag säger att det är februari, 10 grader och skinande sol.
Perfekt väder för långpromenader. Det är också precis så jag ska spendera detta efterlängtade lov. 
Dessa dagar har det också inneburit Ullis så bättre hade det inte kunnat börjat.
Mormor lyckades idag också, efter 10 år, tro att katten heter Patrik.
Och tack vare Freddes visit i Tyskland tjänade jag 300 kronor på ett fullt lager i garderoben.

Detta vårväder kommer i precis rättan tid
för en perfekt uppvärmning
tills sommaren kommer på riktigt i två veckor om en månad.
Bodies in the sand
Tropical drink melting in your hand
Well be falling in love
To the rhythm of a steel drum band
Down in kokomo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0