Carry Me Home.

Just nu vill jag mest att nyår ska vara över.
Alla har så höga förväntningar. Själv är det nästan lite orohetskänsla på flera punkter.
Är lika besviken och missnöjd som vanligt. Men har ingen annan än mig själv att skylla.
Egentligen skulle jag bara vilja ligga hemma i sängen på onsdag kväll.
Eller sitta vid ett bord och spela spel med ett fåtal människor.
Helst av allt vill jag ha fredag och stunden då vi sätter oss i Blacka Pärlan och beger oss. Beger oss mot en härlig helg
på annan plats. Bort från allt och alla. Få lite högprioriterad tid med min bästa och bara göra saker man vill.
Vill ha nytt år, nya tider, nya chanser och varmare klimat för den här kylan är inget jag klarar av en längre tid.









(även att du inte fattar allt
hoppas jag du fattar hur jag tycker om dig)


Kommentarer
Andy

"Just nu vill jag mest att nyår ska vara över"!

Det var tråkigt sagt tycker jag..speciellt nu när vi hamnar på samma ställe och allt!

2008-12-30 @ 14:56:38
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0