You Get What You Give.

Jag gav upp nu. Ryckte lite för mkt.

Årets första julbord har ätits. På Corallen med några favoriter till människor.
Kunde inte blivit annat än trevligt och kunde inte gjorts annat än skrattats åt de fulla i slutet av kön. 
Senare delen av kvällen gjorde mig ännu mer uppmärksam om hur skilda vägar vi för länge sen har gått.  

Jacob kom just och frågade mig om jag kunde hjälpa honom med fysik.
Kände inte att det lockade jättemkt. Eller rättare sagt att hjälpen skulle bli stor.

En inkoppling av vhs-apparaten gjordes igår. Det innebar att vi startade morgonen med att kolla på Aladdin. Vilket i sin tur innebar medsjungning i Arabiska Natt och massa skratt åt Anden

3 december
Förhoppningsvis en massa fler tredje.




We'll be that as it may
Into the fires unknown



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0