No Air.

Trots att det är hur bra och uppskattat som helst att vara här i Helsingborg känner jag att det hade varit skönt att vara hemma just nu. Rabalder i Ramlösa var min låga humor så det var mer än okej och dom tre timmarna vi befann oss där på Fredriksdalsteatern är den enda tiden jag riktigt kunnat koppla av. Denna tripp till Skåne blev långt under den trivselnivå jag hade tänkt.
Kan inte låta bli att tänka på att jag går miste om trevliga händelser i Ohamn som är ganska betydande. All denna lekänsla som inte är någon vana beror helt på att också natten till idag till största delen blev sömnlös. Har tröttnat rejält på axeln som gör att jag inte kan sova om nätterna. De få sömntimmarna varje natt har funkat hittills men nu börjar orken ta slut på riktigt. Trodde att jag skulle kunna sova av ren utmattning till slut men det verkar inte som att det kommer funka det heller. Så förutom timmarna på teatern har det varit en ganska seg, dyster och blödig helg.

Nu blir det Se upp för dårarna som förhoppningsvis kan dra upp humöret en aning så att en till sömnlös natt klaras av innan det blir hemfärd imon. Och det ska som sagt bli skönt så jag kan gå mina vandringsrundor om nätterna och få lite tröst av goskatten och förhoppningsvis ytterligare en.
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0