In Your Honor.

Sitter just nu hemma hos Jossan. Eller egentligen hos Mattias men hon bor här ju lika mkt som honom så antar att det är deras hem. Och nästan som alltid när det är vi blev det baguette från Coffe House. Och duktig som hon är befinner hon sig just nu i köket och bakar bullar. Hon har iaf varit rejält saknad så äntligen blev det en träff idag. Det är det värsta med skolslutet, att jag inte träffar henne lika ofta. Hannas helkorkade kommentarer skulle inte heller sitta helt fel. Tänk om jag inte hade bytt från BF till NV. Då hade jag inte lärt känna Jossan, då hade jag inte kunnat skratta åt Hanna, då hade vi inte haft fotbollslägret, då hade jag inte kunnat räkna Helens antal ööh på samhällslektionerna, då hade jag inte fått vara med och kolla kossorna, då hade jag inte haft mysLeif, då hade jag inte fått uppleva Lennarts kärlek för Biologi och då hade jag inte fått höra Jane berätta om avklädningsdansen!
Så trots att det hade varit betydligt mindre plugg och högre betyg på BF kan jag inte vara annat än nöjd att jag bytte linje.   


Kommentarer
micaela

jag har jane i matte c, om det glädjer dig ;)

2008-08-29 @ 18:47:43
URL: http://micaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0